Jeśli jesteś użytkownikiem programów Varico skorzystaj z dedykowanych rozwiązań, wśród których znajdziesz:
To usługa zintegrowana z dowolnym oprogramowaniem Varico®, dlatego nie wymaga inwestycji ani w specjalistyczne oprogramowanie, ani w jakiekolwiek urządzenia. Najważniejsze zalety tego rozwiązania to:
maksymalne bezpieczeństwo i komfort pracy,
szyfrowanie zaawansowanym algorytmem archiwizowanych danych kluczem znanym tylko użytkownikowi i bezpośrednio na jego komputerze,
szyfrowany transfer archiwów,
nieograniczona przestrzeń do zapisu danych składowanych w programie Varico,
brak dodatkowych kosztów związanych z wdrożeniem.
Nowoczesny sklep internetowy dostosowany do wymogów Twojej branży. Oferowana przez nas platforma handlowa posiada wiele możliwości, które usprawniają zarządzanie całą internetową kampanią marketingową i obsługą sprzedaży. Do niewątpliwych zalet tego rozwiązania należą:
prostota obsługi nie wymagająca od użytkownika żadnej specjalistycznej wiedzy ani dodatkowych programów,
intuicyjny panel klienta, który sprawia, że praca z e-sklepem staje się przyjemnością,
integracja z programem Obsługa Sprzedaży ObSp® umożliwiająca: pobieranie stanów magazynowych oraz cenników, przesyłanie zamówień bezpośrednio do programu, rejestracja kontrahentów zamawiających w Internecie,
współpraca z systemami: Google, Facebook, Ceneo oraz Nokaut, które zwiększą atrakcyjność Twojego sklepu wśród klientów.
AutoKsięgowanie Dokumentów Sprzedaży polega na możliwości automatycznego wczytania faktur sprzedażowych lub innego typu dokumentów z programu innego producenta do programu Varico® lub odwrotnie. Jeśli zatem w pracy korzystasz z różnych programów do wystawiania faktur albo po prostu chciałbyś:
oszczędzić czas, który wcześniej marnotrawiłeś na ręczne przepisywanie faktur sprzedaży lub zakupu z programu handlowego do systemu księgowego,
ograniczyć koszty związane z ręcznym przepisywaniem danych,
zmniejszyć ryzyko pomyłek poprzez zautomatyzowanie procesu księgowania danych,
nie martwić się o to, że któryś z producentów oprogramowania zmieni wersję programu, zmienią się przepisy prawne czy format pliku eksportowego
skorzystaj z naszych usług w tym zakresie.
Najczęściej wybierane w tej dziedzinie rozwiązania to:
tworzenie w programie Obsługa Sprzedaży ObSp® szablonów faktur dostosowanych do indywidualnych potrzeb danej działalności/firmy,
tworzenie szablonów importowych do automatycznego księgowania z programu Obsługa Sprzedaży ObSp® do Księga Handlowa KsH® z rozksięgowaniem operacji na podane przez klienta konta,
instalacja na stanowiskach klienckich i konfiguracja do pracy w sieci komputerowej,
instalacja programów Varico® w nowym katalogu i otworzenie nowego roku,
aktualizacja programów Varico® do nowych wersji.
przeniesienie baz danych programów między komputerami,
analiza przyczyny nieaktywnej usługi PostgreSQL wraz z naprawą problemu,
ustawienie skryptu automatycznego tworzenia kopii (dumpa) bazy danych,
łączenie baz danych pracujących na oddzielnych programach,
wydzielanie konkretnej firmy lub firm ze wspólnej bazy danych,
przepisywanie bazy danych z wersji Classic, Windows (DBF) do PostgreSQL,
eksport wybranych danych z bazy danych programu do arkusza kalkulacyjnego.
Mamy świadomość jaki wpływ na efektywność Twojej pracy ma biegła znajomość programów. Dlatego wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom proponujemy indywidualnie przygotowywane i dostosowywane do Twoich potrzeb profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi programów Varico.
ułatwienie Twojej pracy oraz oszczędność Twojego czasu poprzez zautomatyzowanie procesów,
położenie nacisku na praktyczne aspekty obsługi programu,
indywidualne podejście poprzez bieżący instruktaż do wykonywanych przez Ciebie czynności w trakcie zdalnego połączenia z Twoim komputerem.
Szkolenia prowadzone są w formie online, dzięki czemu nie tracisz niepotrzebnego czasu na dojazd, ani nie ponosisz kosztów z nim związanych. Ponadto taka forma pozwala nam na przeprowadzenie szkolenia w każdej lokalizacji w wyznaczonym terminie. Wystarczy tylko dostęp do Internetu, aby połączyć się zdalnie z Twoim komputerem. Kolejną zaletą jest fakt, iż każde szkolenie można łatwo podzielić na mniejsze. W ten sposób masz szansę wykorzystać zdobytą wiedzę, a przy kolejnym szkoleniu zadać pytania i uzyskać wyjaśnienia interesujących Ciebie zagadnień.
Jeśli jednak z taka forma szkolenia Tobie nie odpowiada zawsze istnieje opcja osobistej wizyty naszego Doradcy w siedzibie klienta. O więcej szczegółów w tej lub innej sprawie prosimy pytać za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony.
obsługa modułu e-Deklaracje, w tym seryjne podpisywanie i wysyłka e-Deklaracji,
automatyczne tworzenie Bilansu zamknięcia oraz Rachunku Zysków i Strat,
przygotowywanie indywidualnych list płac w oparciu o składniki wynagrodzeń,
obsługa modułu Rejestru Czasu Pracy (RCP),
obliczanie świadczenia chorobowego,
wykorzystanie mechanizmu korekty kosztów,
tworzenie struktury kosztów w KPiR,
obsługa transakcji w ramach rozrachunków z kontrahentami,
eksport dokumentów z programu ObSp do KPiR lub KsH.